Euroopan unioni Vipuvoimaa EU:lta

Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) rahoittaman hankkeen kuvaus

1 Hanke

Hankekoodi: A73049

Hankkeen nimi: DMW Ghana

Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky

Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen

Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 18.5.2017 ja päättyy 31.5.2018

Toiminnan tila: Toiminta päättynyt

Vastuuviranomainen: Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus

2 Hakijan perustiedot

Hakijan virallinen nimi: HA OFFICE OY

Organisaatiotyyppi: Mikroyritys

Y-tunnus: 2242418-9

Jakeluosoite: Rinnekatu 27 B 4

Puhelinnumero: +358505482465

Postinumero: 33250

Postitoimipaikka: TAMPERE

WWW-osoite: dmw.fi

Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Roivainen Aino

Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: yrittäjä

Yhteyshenkilön sähköpostisoite: aino(at)dmw.fi

Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358505482465

Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:

3 Suunnitelman mukainen tiivistelmä toteutuksesta

Ghanalaisen musiikin digitaalinen julkaiseminen kansainvälisten palvelujen (Spotify, Apple Music, Amazon, YouTube ym.) kautta ja niihin liittyvät palvelut artisteille, yrityksille ja oppilaitoksille.

4 Hankkeen kohderyhmät

4.1 Varsinaiset kohderyhmät

4.2 Välilliset kohderyhmät

5 Projektin julkinen rahoitus, euroa

Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 10 650

Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 10 650

Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 10 650

Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 10 650

6 Maantieteellinen kohdealue

Maakunnat: Pirkanmaa

Seutukunnat: Tampereen

Kunnat: Tampere

Toteutuspaikan osoite, jos hanke toteutetaan yhdessä paikassa

Jakeluosoite: Rinnekatu 27 B 4

Postinumero: 33250

Postitoimipaikka: TAMPERE

7 Hakemusvaiheessa ilmoitettavat arviot hankekohtaisista seurantiedoista

7.1 Uusien työpaikkojen määrä (kysytään vain erityistavoitteisiin 1.1, 2.1 ja 3.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 3, joihin työllistyvät naiset 1

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00

7.2 Uusien yritysten määrä (kysytään vain erityistavoitteeseen 1.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00

8 Horisontaaliset periaatteet

8.1 Sukupuolten tasa-arvo

Hankkeessa on tehty toimintaympäristön analyysi sukupuolinäkökulmasta: Ei
Musiikin alalla lähtökohtaisesti on sekä miehiä että naisia.
Sukupuolinäkökulma on huomioitu hankkeen toiminnassa (valtavirtaistaminen): Ei
Musiikin alalla lähtökohtaisesti on sekä miehiä että naisia.
Hankkeen päätavoite on sukupuolten tasa-arvon edistäminen: Ei
Yrittäjä ja yhtiön omistaja on nainen. Tuottajana ja ulkopuolisen palvelun tarjoajana on mies. Artisteina tulee olemaan sekä miehiä että naisia.

8.2 Kestävä kehitys

VälitönVälillinen
Ekologinen kestävyys
Luonnonvarojen käytön kestävyys 2 7
Digitaalinen musiikin tuotanto fyysisen tuotteen (esim. DC-levy) sijasta. Pilvipalveluiden käyttö posti- ja lähettipalvelujen sijasta.
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen 2 7
Digitaalinen musiikin tuotanto fyysisen tuotteen (esim. DC-levy) sijasta. Pilvipalveluiden käyttö posti- ja lähettipalvelujen sijasta.
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus 0 0
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) 0 0
Natura 2000 -ohjelman kohteet 0 0
Taloudellinen kestävyys
Materiaalit ja jätteet 5 7
Digitaalinen musiikin tuotanto fyysisen tuotteen (esim. DC-levy) sijasta. Pilvipalveluiden käyttö posti- ja lähettipalvelujen sijasta.
Uusiutuvien energialähteiden käyttö 0 0
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen 2 6
Uusien verkostojen luominen ja avaaminen muille toimijoille.
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen 10 10
Digitaalinen musiikin tuotanto fyysisen tuotteen (esim. DC-levy) sijasta. Pilvipalveluiden käyttö posti- ja lähettipalvelujen sijasta.
Liikkuminen ja logistiikka 0 0
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus
Hyvinvoinnin edistäminen 9 9
Musiikin tarjoaminen kuluttajille lisää hyvinvointia. Sosiaalisen media luomat yhteisöt ja fanit artistien ympärillä.
Tasa-arvon edistäminen 10 10
Yrityksessä toimii sekä naisia että miehiä, artistit ovat sekä naisia että miehiä.
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus 10 10
Monikulttuurisuuden arvot näkyvät hankkeessa, erilaiset kulttuuri-identiteetit kohtaavat, yhteistyön rakentamista kansainvälisesti.
Kulttuuriympäristö 0 0
Ympäristöosaaminen 0 0

9 Loppuraportin tiivistelmä

Länsi-Afrikkalaisen markkina-alueen ymmärtäminen ja yhtiön toiminnan näkyvyyden kasvattaminen. Musiikin julkaisuja, konsultointi- ja koulutuspalveluja on jo jonkin verran toteutettu ja asiakkaita on tulossa lisää.