Euroopan unioni Vipuvoimaa EU:lta

Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) rahoittaman hankkeen kuvaus

1 Hanke

Hankekoodi: A74892

Hankkeen nimi: Leivästä luksusta

Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky

Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen

Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 11.4.2019 ja päättyy 31.12.2020

Toiminnan tila: Toiminta päättynyt

Vastuuviranomainen: Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus

2 Hakijan perustiedot

Hakijan virallinen nimi: MAALAHDEN LIMPPU OY - MALAX LIMPAN AB

Organisaatiotyyppi: Pieni yritys

Y-tunnus: 0651392-3

Jakeluosoite: Kiitokaari 5

Puhelinnumero: 050-3093036

Postinumero: 65380

Postitoimipaikka: VAASA

WWW-osoite: www.maalahdenlimppu.fi

Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Peltokoski Janette

Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: myyntipäällikkö

Yhteyshenkilön sähköpostisoite: janette.peltokoski(at)maalahdenlimppu.fi

Yhteyshenkilön puhelinnumero: 050-3093036

Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:

3 Suunnitelman mukainen tiivistelmä toteutuksesta

Liiketoiminnan uudistaminen ja kehittäminen kansainvälistä kasvua varten. Hankkeessa kehitetään Maalahden Limppu –brändiä ja tuotteistoa.

4 Hankkeen kohderyhmät

4.1 Varsinaiset kohderyhmät

4.2 Välilliset kohderyhmät

5 Projektin julkinen rahoitus, euroa

Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 19 298

Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 5 400

Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 19 298

Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 5 400

6 Maantieteellinen kohdealue

Maakunnat: Pohjanmaa

Seutukunnat: Vaasan

Kunnat: Vaasa

Toteutuspaikan osoite, jos hanke toteutetaan yhdessä paikassa

Jakeluosoite: Kiitokaari 5

Postinumero: 65380

Postitoimipaikka: VAASA

7 Hakemusvaiheessa ilmoitettavat arviot hankekohtaisista seurantiedoista

7.1 Uusien työpaikkojen määrä (kysytään vain erityistavoitteisiin 1.1, 2.1 ja 3.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joihin työllistyvät naiset 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00

7.2 Uusien yritysten määrä (kysytään vain erityistavoitteeseen 1.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00

8 Horisontaaliset periaatteet

8.1 Sukupuolten tasa-arvo

Hankkeessa on tehty toimintaympäristön analyysi sukupuolinäkökulmasta: Ei
hanke ei vaikuta sukupuolinäkökulmaan
Sukupuolinäkökulma on huomioitu hankkeen toiminnassa (valtavirtaistaminen): Ei
hanke ei vaikuta sukupuolinäkökulmaan
Hankkeen päätavoite on sukupuolten tasa-arvon edistäminen: Ei
Hanke ei vaikuta sukupuolinäkökulmaan

8.2 Kestävä kehitys

VälitönVälillinen
Ekologinen kestävyys
Luonnonvarojen käytön kestävyys 0 0
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen 0 0
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus 0 0
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) 0 0
Natura 2000 -ohjelman kohteet 0 0
Taloudellinen kestävyys
Materiaalit ja jätteet 0 0
Uusiutuvien energialähteiden käyttö 0 0
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen 0 0
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen 0 0
Liikkuminen ja logistiikka 0 0
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus
Hyvinvoinnin edistäminen 0 0
Tasa-arvon edistäminen 0 0
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus 0 0
Kulttuuriympäristö 0 0
Ympäristöosaaminen 0 0

9 Loppuraportin tiivistelmä

Olemme uudistaneet brändin visuaalista ilmettä ja yhtenäisyyttä. Se luo tunnistettavuutta brändille ja oikean ilmeen. Pakkaus uudistus toteutettiin lähes loppuun asti, ulkoasu ja muoto. Asiakkaita kontaktoitiin ja palaute oli postitiivistä. Teimme suunnitelmia jatkon kannalta sekä kotimaassa että mahdollisesti ulkomailla, missä uudistunut ilme ja pakkaus näkyy.