Euroopan unioni Vipuvoimaa EU:lta

Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) rahoittaman hankkeen kuvaus

1 Hanke

Hankekoodi: A75756

Hankkeen nimi: Asiakaskokemusanalytiikkaliiketoiminnan kehittäminen

Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky

Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen

Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 13.1.2020 ja päättyy 30.4.2021

Toiminnan tila: Toiminta päättynyt

Vastuuviranomainen: Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus

2 Hakijan perustiedot

Hakijan virallinen nimi: TRIDEA OY

Organisaatiotyyppi: Mikroyritys

Y-tunnus: 0985166-1

Jakeluosoite: Gummeruksenkatu 9 B 9

Puhelinnumero: 0503365447

Postinumero: 40100

Postitoimipaikka: JYVÄSKYLÄ

WWW-osoite: www.tridea.fi

Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Filenius Marko

Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Toimitusjohtaja

Yhteyshenkilön sähköpostisoite: marko.filenius(at)tridea.fi

Yhteyshenkilön puhelinnumero: 0503365447

Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:

3 Suunnitelman mukainen tiivistelmä toteutuksesta

Tridea Oy kehittää ohjelmistoalustaa asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen tarpeisiin. Hankkeessa tavoitteena on luoda edellytykset vahvalle kansainväliselle kasvulle. Kasvutavoitteita tuetaan avainhenkilörekrytoinnilla sekä tuotealustan kehittämisellä sekä liiketoimintavalmiuksien kehittämisellä

4 Hankkeen kohderyhmät

4.1 Varsinaiset kohderyhmät

4.2 Välilliset kohderyhmät

5 Projektin julkinen rahoitus, euroa

Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 28 250

Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 26 582

Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 28 250

Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 26 582

6 Maantieteellinen kohdealue

Maakunnat: Keski-Suomi

Seutukunnat: Jyväskylän

Kunnat: Jyväskylä

Toteutuspaikan osoite, jos hanke toteutetaan yhdessä paikassa

Jakeluosoite: Gummeruksenkatu 9 B 9

Postinumero: 40100

Postitoimipaikka: JYVÄSKYLÄ

7 Hakemusvaiheessa ilmoitettavat arviot hankekohtaisista seurantiedoista

7.1 Uusien työpaikkojen määrä (kysytään vain erityistavoitteisiin 1.1, 2.1 ja 3.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 3, joihin työllistyvät naiset 2

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 1.00, joihin työllistyvät naiset 0.00

7.2 Uusien yritysten määrä (kysytään vain erityistavoitteeseen 1.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00

8 Horisontaaliset periaatteet

8.1 Sukupuolten tasa-arvo

Hankkeessa on tehty toimintaympäristön analyysi sukupuolinäkökulmasta: Ei
Rekrytoitavien osaaminen ratkaisee
Sukupuolinäkökulma on huomioitu hankkeen toiminnassa (valtavirtaistaminen): Ei
Rekrytoitavien osaaminen ratkaisee
Hankkeen päätavoite on sukupuolten tasa-arvon edistäminen: Ei
Hanke ei liity tasa-arvoasioihin

8.2 Kestävä kehitys

VälitönVälillinen
Ekologinen kestävyys
Luonnonvarojen käytön kestävyys 0 4
Pilvipalveluiden käyttö lisää kestävyyttä
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen 0 0
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus 0 0
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) 0 0
Natura 2000 -ohjelman kohteet 0 0
Taloudellinen kestävyys
Materiaalit ja jätteet 0 0
Uusiutuvien energialähteiden käyttö 0 0
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen 2 2
Lisää työpaikkoja alueelle
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen 5 5
Kehitetään alustatalouden liiketoimintamallia
Liikkuminen ja logistiikka 0 0
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus
Hyvinvoinnin edistäminen 0 2
Kasvu luo hyvinvointia alueelle
Tasa-arvon edistäminen 0 0
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus 0 0
Kulttuuriympäristö 0 0
Ympäristöosaaminen 0 0

9 Loppuraportin tiivistelmä

Tridea Oy on kehittänyt asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen alustaa, Bislenziä, ELYn kehittämisrahoituksella. Hankkeessa auditoitiin ja kehitettiin järjestelmän teknistä arkkitehtuuria, sekä integroitavuutta eri datalähteisiin. Tuotteistuksessa huomioitiin eri asiakasryhmien tarpeita ja suunniteltiin markkinointiviestintää. Hankkeen avulla saatiin vahvistettua tiimiä avainresurssin palkkauksella. Samaan aikaan Bislenz-tuote saatiin lanseerattua markkinoile ja käynnistettyä sen vahva markkinointi. Hankkeen tuloksena yrityksen liikevaihto tuplaantuu kaksi vuotta peräkkäin.