Euroopan unioni Vipuvoimaa EU:lta

Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) rahoittaman hankkeen kuvaus

1 Hanke

Hankekoodi: A72392

Hankkeen nimi: Digitaalisten esitysmahdollisuuksien kehittäminen ja toteutus

Toimintalinja: 2. Uusimman tiedon ja osaamisen tuottaminen ja hyödyntäminen

Erityistavoite: 5.1. Yritysten innovaatiotoiminnan vahvistaminen

Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 3.9.2016 ja päättyy 31.8.2018

Toiminnan tila: Toiminta päättynyt

Vastuuviranomainen: Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus

2 Hakijan perustiedot

Hakijan virallinen nimi: SEERUMI OY

Organisaatiotyyppi: Mikroyritys

Y-tunnus: 2714259-4

Jakeluosoite: Sepänkatu 4

Puhelinnumero: +358 509197394

Postinumero: 40100

Postitoimipaikka: JYVÄSKYLÄ

WWW-osoite: www.seerumi.fi

Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Vihriälä Jyrki

Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Hallituksen pj

Yhteyshenkilön sähköpostisoite: jyrki(at)seerumi.fi

Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358 503540401

Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:

3 Suunnitelman mukainen tiivistelmä toteutuksesta

Hankkeen tavoitteena on kehittää uudenlaisia digitaalisia esitys- ja markkinointimahdollisuuksia. Tavoitteeseen päästään tekemällä kartoitus olemassa olevista mahdollisuuksista sekä kehittämällä prototyyppien kautta täysin uusia ratkaisuja.

4 Hankkeen kohderyhmät

4.1 Varsinaiset kohderyhmät

4.2 Välilliset kohderyhmät

5 Projektin julkinen rahoitus, euroa

Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 58 250

Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 38 452

Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 58 250

Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 38 452

6 Maantieteellinen kohdealue

Maakunnat: Keski-Suomi

Seutukunnat: Jyväskylän

Kunnat: Jyväskylä

Toteutuspaikan osoite, jos hanke toteutetaan yhdessä paikassa

Jakeluosoite: Sepänkatu 4

Postinumero: 40100

Postitoimipaikka: JYVÄSKYLÄ

7 Hakemusvaiheessa ilmoitettavat arviot hankekohtaisista seurantiedoista

7.1 Uusien työpaikkojen määrä (kysytään vain erityistavoitteisiin 1.1, 2.1 ja 3.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joihin työllistyvät naiset 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00

7.2 Uusien yritysten määrä (kysytään vain erityistavoitteeseen 1.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00

8 Horisontaaliset periaatteet

8.1 Sukupuolten tasa-arvo

Hankkeessa on tehty toimintaympäristön analyysi sukupuolinäkökulmasta: Ei
Sukupuolinäkökulma ei ole hankkeessa olennainen
Sukupuolinäkökulma on huomioitu hankkeen toiminnassa (valtavirtaistaminen): Ei
Sukupuolinäkökulma ei ole hankkeessa olennainen
Hankkeen päätavoite on sukupuolten tasa-arvon edistäminen: Ei
Sukupuolinäkökulma ei ole hankkeessa olennainen

8.2 Kestävä kehitys

VälitönVälillinen
Ekologinen kestävyys
Luonnonvarojen käytön kestävyys 0 0
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen 0 0
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus 0 0
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) 0 0
Natura 2000 -ohjelman kohteet 0 0
Taloudellinen kestävyys
Materiaalit ja jätteet 0 0
Uusiutuvien energialähteiden käyttö 2 0
Hankkeessa selvitetään uusiutuvien energialähteiden käyttöä tuotteessa.
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen 6 0
Hankkeessa tehdään paikallista elinkeinorakennetta vahvistavia toimenpiteitä.
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen 6 0
Hankkeessa kehitetään uusia mahdollisuuksia digitaalisten sisältöjen esittämiseen.
Liikkuminen ja logistiikka 0 0
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus
Hyvinvoinnin edistäminen 2 0
Hyvännäköinen ja elävä ympäristö luo hyvinvointia.
Tasa-arvon edistäminen 0 0
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus 2 0
Hyvännäköisiä digitaalisia sisältöjä tuodaan esille erilaisten sosioekonomisten ryhmien nähtäville.
Kulttuuriympäristö 2 0
Uudet kehitettävät tuotteet tuovat modernia nykyaikaista ilmettä ympäristöön.
Ympäristöosaaminen 0 0

9 Loppuraportin tiivistelmä

Hankkeessa kehitettiin uudenlaisia digitaalisia esitys- ja markkinointimahdollisuuksia. Hankkeessa tehtiin kartoitus olemassa olevista mahdollisuuksista sekä kehitettiin prototyyppien kautta täysin uusia ratkaisuja. Hankkeessa syntyneiden ideoiden ja prototyyppien myötä on syntynyt uutta liiketoimintaa.