Euroopan unioni Vipuvoimaa EU:lta

Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) rahoittaman hankkeen kuvaus

1 Hanke

Hankekoodi: A72833

Hankkeen nimi: Avalonin kansainvälistymishanke

Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky

Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen

Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 26.3.2017 ja päättyy 30.9.2019

Toiminnan tila: Peruuntunut

Vastuuviranomainen: Pohjois-Pohjanmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus

2 Hakijan perustiedot

Hakijan virallinen nimi: AVALON OY

Organisaatiotyyppi: Pieni yritys

Y-tunnus: 0679394-5

Jakeluosoite: Kasarmintie 21

Puhelinnumero: +358405230343

Postinumero: 90130

Postitoimipaikka: OULU

WWW-osoite: www.avalon.fi

Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Laakso Jari

Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Hpj.

Yhteyshenkilön sähköpostisoite: jari.laakso(at)avalon.fi

Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358400587253

Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:

3 Suunnitelman mukainen tiivistelmä toteutuksesta

Tavoitteenamme on kehittää sisältömarkkinointi- ja markkinoinnin automaatio-, konsultaatio- ja suunnittelupalveluamme pohjoismaihin. Ensisijaisesti näemme että Ruotsin markkina on kiinnostava, seuraavassa vaiheessa Norja. Kohderyhminä näemme että ovat sekä suorat asiakkuudet tai asiakkaidensa kautta ruotsalaiset ns. luovat mainostoimistot, joilla ei ole kiinnostusta tai osaamista panostaa monimediaaliseen, digitaaliseen sisältömarkkinointiin ja sen teknologiaan.

4 Hankkeen kohderyhmät

4.1 Varsinaiset kohderyhmät

4.2 Välilliset kohderyhmät

5 Projektin julkinen rahoitus, euroa

Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 29 000

Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 0

Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 29 000

Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 0

6 Maantieteellinen kohdealue

Maakunnat: Pohjois-Pohjanmaa

Seutukunnat: Oulun

Kunnat: Oulu

Toteutuspaikan osoite, jos hanke toteutetaan yhdessä paikassa

Jakeluosoite: Kasarmintie 21

Postinumero: 90130

Postitoimipaikka: OULU

7 Hakemusvaiheessa ilmoitettavat arviot hankekohtaisista seurantiedoista

7.1 Uusien työpaikkojen määrä (kysytään vain erityistavoitteisiin 1.1, 2.1 ja 3.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 4, joihin työllistyvät naiset 3

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0, joihin työllistyvät naiset 0

7.2 Uusien yritysten määrä (kysytään vain erityistavoitteeseen 1.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0, joista naisten perustamia 0

8 Horisontaaliset periaatteet

8.1 Sukupuolten tasa-arvo

Hankkeessa on tehty toimintaympäristön analyysi sukupuolinäkökulmasta: Ei
Ei tarvetta, toimintaympäristömme on jo nyt hyvin tasapuolinen ja henkilöstövalinnat perustuu täysin osaamisen kautta tapahtuvaan valintaan.
Sukupuolinäkökulma on huomioitu hankkeen toiminnassa (valtavirtaistaminen): Ei
Ei tarvetta, toimintaympäristömme on jo nyt hyvin tasapuolinen ja henkilöstövalinnat perustuu täysin osaamisen kautta tapahtuvaan valintaan.
Hankkeen päätavoite on sukupuolten tasa-arvon edistäminen: Ei
Ei tarvetta, toimintaympäristömme on jo nyt hyvin tasapuolinen ja henkilöstövalinnat perustuu täysin osaamisen kautta tapahtuvaan valintaan.

8.2 Kestävä kehitys

VälitönVälillinen
Ekologinen kestävyys
Luonnonvarojen käytön kestävyys 0 3
Kokonaisuuden kaupallinen leviäminen asiakkaiden käyttöön vähentää mm. myyntihenkilöstön liikkumisen tarvetta ja sitä kautta päästöhaittoja ym.
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen 0 3
Kokonaisuuden kaupallinen leviäminen asiakkaiden käyttöön vähentää mm. myyntihenkilöstön liikkumisen tarvetta ja sitä kautta päästöhaittoja ym.
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus 0 2
Kokonaisuuden kaupallinen leviäminen asiakkaiden käyttöön vähentää mm. myyntihenkilöstön liikkumisen tarvetta ja sitä kautta päästöhaittoja ym.
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) 0 2
Kokonaisuuden kaupallinen leviäminen asiakkaiden käyttöön vähentää mm. myyntihenkilöstön liikkumisen tarvetta ja sitä kautta päästöhaittoja ym.
Natura 2000 -ohjelman kohteet 0 2
Kokonaisuuden kaupallinen leviäminen asiakkaiden käyttöön vähentää mm. myyntihenkilöstön liikkumisen tarvetta ja sitä kautta päästöhaittoja ym.
Taloudellinen kestävyys
Materiaalit ja jätteet 0 0
Uusiutuvien energialähteiden käyttö 0 0
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen 2 3
Modernien välineiden parempi hyödyntöminen on kestävää kehittämistä parhaasta päästä
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen 9 10
Sisältömarkkinointi- ja markkinoinnin automaatioiden hyödyntämisen kehittäminen
Liikkuminen ja logistiikka 4 4
Vähentää mm. myyntityön matkustuksen tarvetta kun työ kohdentuu tarkemmin oikeisiin liideihin.
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus
Hyvinvoinnin edistäminen 10 10
Parantaa hyvinvointia, kun ympäristö targetoi asiat paremmin vastuuhenkilöiden tehtäväksi ilman vanhanaikaista hakuammuntaa
Tasa-arvon edistäminen 9 0
Olemme tämän suhteen jo nyt hyvin edistyksellinen.
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus 0 0
Kulttuuriympäristö 0 0
Ympäristöosaaminen 0 0

9 Loppuraportin tiivistelmä

-