Euroopan unioni Vipuvoimaa EU:lta

Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) rahoittaman hankkeen kuvaus

1 Hanke

Hankekoodi: A73111

Hankkeen nimi: Brave Digital Oy, kansainvälistä kasvua

Toimintalinja: 2. Uusimman tiedon ja osaamisen tuottaminen ja hyödyntäminen

Erityistavoite: 5.1. Yritysten innovaatiotoiminnan vahvistaminen

Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 1.3.2017 ja päättyy 30.7.2019

Toiminnan tila: Toiminta päättynyt

Vastuuviranomainen: Etelä-Savon elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus

2 Hakijan perustiedot

Hakijan virallinen nimi: BRAVE DIGITAL OY

Organisaatiotyyppi: Mikroyritys

Y-tunnus: 2081793-1

Jakeluosoite: Kauppakatu 14

Puhelinnumero: +358 505322521

Postinumero: 74100

Postitoimipaikka: IISALMI

WWW-osoite: www.brave.fi

Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Pasi Lappalainen

Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Yrittäjä

Yhteyshenkilön sähköpostisoite: pasi.lappalainen(at)brave.fi

Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358 505322521

Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:

3 Suunnitelman mukainen tiivistelmä toteutuksesta

Brave Digital Oy hakee liiketoiminnassaan voimakasta kasvuloikkaa. Tavoitteena on tuottaa tavoitellulle asiakasryhmälle moderneja palveluita, jotka auttavat myös muita yrityksiä kasvattamaan liiketoimintaansa. Kehityshankkeen avulla yrityksellä on mahdollisuus kehittää toimintaansa vastaamaan yhä paremmin asiakkaiden tarpeita.

4 Hankkeen kohderyhmät

4.1 Varsinaiset kohderyhmät

4.2 Välilliset kohderyhmät

5 Projektin julkinen rahoitus, euroa

Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 152 070

Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 104 096

Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 152 070

Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 104 096

6 Maantieteellinen kohdealue

Maakunnat: Pohjois-Savo

Seutukunnat: Ylä-Savon

Kunnat: Iisalmi

Toteutuspaikan osoite, jos hanke toteutetaan yhdessä paikassa

Jakeluosoite: Kauppakatu 14

Postinumero: 74100

Postitoimipaikka: IISALMI

7 Hakemusvaiheessa ilmoitettavat arviot hankekohtaisista seurantiedoista

7.1 Uusien työpaikkojen määrä (kysytään vain erityistavoitteisiin 1.1, 2.1 ja 3.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joihin työllistyvät naiset 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00

7.2 Uusien yritysten määrä (kysytään vain erityistavoitteeseen 1.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00

8 Horisontaaliset periaatteet

8.1 Sukupuolten tasa-arvo

Hankkeessa on tehty toimintaympäristön analyysi sukupuolinäkökulmasta: Kyllä
Sukupuolinäkökulman vaikutukset hankkeelle on arvioitu, eikä vaikutuksia ole.
Sukupuolinäkökulma on huomioitu hankkeen toiminnassa (valtavirtaistaminen): Kyllä
Sukupuolinäkökulman vaikutukset hankkeelle on arvioitu, eikä vaikutuksia ole.
Hankkeen päätavoite on sukupuolten tasa-arvon edistäminen: Ei
Hankkeen päätavoite ei ole tasa-arvon edistäminen.

8.2 Kestävä kehitys

VälitönVälillinen
Ekologinen kestävyys
Luonnonvarojen käytön kestävyys 0 0
Ei vaikutusta
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen 0 0
Ei vaikutusta
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus 0 0
Ei vaikutusta
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) 0 0
Ei vaikutusta
Natura 2000 -ohjelman kohteet 0 0
Ei vaikutusta
Taloudellinen kestävyys
Materiaalit ja jätteet 0 0
Ei vaikutusta
Uusiutuvien energialähteiden käyttö 0 0
Ei vaikutusta
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen 2 2
Hanke synnyttää uusia työpaikkoja
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen 2 0
Hankkeen avulla kehitetään uusia aineettomia tuotteita ja palveluita
Liikkuminen ja logistiikka 0 0
Ei vaikutusta
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus
Hyvinvoinnin edistäminen 2 0
Hanke kehittää henkilöstön hyvinvointia
Tasa-arvon edistäminen 0 0
Ei vaikutusta
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus 0 0
Ei vaikutusta
Kulttuuriympäristö 0 0
Ei vaikutusta
Ympäristöosaaminen 0 0
Ei vaikutusta

9 Loppuraportin tiivistelmä

Brave Digital Oy haki liiketoiminnassaan erittäin voimakasta kasvuloikkaa. Tavoitteena oli tuottaa tavoitellulle asiakasryhmälle moderneja palveluita, jotka auttavat myös muita yrityksiä kasvattamaan liiketoimintaansa. Tässä onnistuttiin hyvin. Lisäksi kehityshankkeen avulla yrityksellä on nyt mahdollisuus kehittää toimintaansa vastaamaan yhä paremmin asiakkaiden tarpeita. Kehityshanke jakautui neljään osaan; kansainvälistyminen, uudet tuotteet ja palvelut, sisäinen kehittäminen sekä kasvua tukevat rekrytoinnit. Hankkeen avulla yrityksen liiketoiminta nousi uudelle tasolle.