Euroopan unioni Vipuvoimaa EU:lta

Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) rahoittaman hankkeen kuvaus

1 Hanke

Hankekoodi: A73268

Hankkeen nimi: Kehitys- ja kansainvälistymishanke DigiMarketMachine-palvelun avulla

Toimintalinja: 2. Uusimman tiedon ja osaamisen tuottaminen ja hyödyntäminen

Erityistavoite: 5.1. Yritysten innovaatiotoiminnan vahvistaminen

Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 5.9.2017 ja päättyy 31.8.2018

Toiminnan tila: Toiminta päättynyt

Vastuuviranomainen: Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus

2 Hakijan perustiedot

Hakijan virallinen nimi: DM DIGI MEDIA GROUP OY

Organisaatiotyyppi: Mikroyritys

Y-tunnus: 2729150-6

Jakeluosoite: Korkeakoulunkatu 7, Kampusareena

Puhelinnumero: +358451127204

Postinumero: 33720

Postitoimipaikka: TAMPERE

WWW-osoite: www.digimediagroup.fi

Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Pasonen Tarja

Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Omistaja, tj

Yhteyshenkilön sähköpostisoite: dmg(at)digimediagroup.fi

Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358451127204

Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:

3 Suunnitelman mukainen tiivistelmä toteutuksesta

Tavoitteena on uudenlaisen DigiMarketMachinen kehittäminen ja sen avulla yrityksen toiminnan skaalamisen mahdollistaminen kansainvälisille markkinoille. Tuloksena yrityksen kansainvälistyminen, asiakasmäärän merkittävä kasvu sekä sen myötä liikevaihdon ja työpaikkojen lisääntyminen.

4 Hankkeen kohderyhmät

4.1 Varsinaiset kohderyhmät

4.2 Välilliset kohderyhmät

5 Projektin julkinen rahoitus, euroa

Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 31 170

Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 29 151

Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 31 170

Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 29 151

6 Maantieteellinen kohdealue

Maakunnat: Pirkanmaa

Seutukunnat: Tampereen

Kunnat: Tampere

Toteutuspaikan osoite, jos hanke toteutetaan yhdessä paikassa

Jakeluosoite: Korkeakoulunkatu 7

Postinumero: 33720

Postitoimipaikka: TAMPERE

7 Hakemusvaiheessa ilmoitettavat arviot hankekohtaisista seurantiedoista

7.1 Uusien työpaikkojen määrä (kysytään vain erityistavoitteisiin 1.1, 2.1 ja 3.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joihin työllistyvät naiset 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00

7.2 Uusien yritysten määrä (kysytään vain erityistavoitteeseen 1.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00

8 Horisontaaliset periaatteet

8.1 Sukupuolten tasa-arvo

Hankkeessa on tehty toimintaympäristön analyysi sukupuolinäkökulmasta: Ei
-
Sukupuolinäkökulma on huomioitu hankkeen toiminnassa (valtavirtaistaminen): Ei
-
Hankkeen päätavoite on sukupuolten tasa-arvon edistäminen: Ei
-

8.2 Kestävä kehitys

VälitönVälillinen
Ekologinen kestävyys
Luonnonvarojen käytön kestävyys 0 0
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen 0 0
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus 0 0
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) 0 0
Natura 2000 -ohjelman kohteet 0 0
Taloudellinen kestävyys
Materiaalit ja jätteet 0 0
Uusiutuvien energialähteiden käyttö 0 0
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen 0 0
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen 0 0
Liikkuminen ja logistiikka 0 0
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus
Hyvinvoinnin edistäminen 0 0
Tasa-arvon edistäminen 0 0
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus 0 0
Kulttuuriympäristö 0 0
Ympäristöosaaminen 0 0

9 Loppuraportin tiivistelmä

DM DigiMediaGroup Oy on toteuttanut uuden digitaalisen markkinoinnin työvälineen suunnittelun ja valmistuksen. Sillä pyritään automatisoimaan markkinointia tarjoavan yrityksen myymien kampanjoiden teknistä toteutusta ja helpottamaan asiakasyritysten hankintoja sitten, että ne voivat ostaa mainontaa itsenäisesti ja ammattitaitoisesti. Samalla maantieteellinen ja alueellinen rajoittuvuus vähenee ja DM DigiMediaGroup Oy pystyy laajentamaan toimintojaan ulkomaille.