Euroopan unioni Vipuvoimaa EU:lta

Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) rahoittaman hankkeen kuvaus

1 Hanke

Hankekoodi: A73656

Hankkeen nimi: Smart Break - Kehittämis- ja kansainvälistymishanke

Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky

Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen

Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 16.1.2018 ja päättyy 31.8.2019

Toiminnan tila: Toiminta päättynyt

Vastuuviranomainen: Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus

2 Hakijan perustiedot

Hakijan virallinen nimi: OY RAISOFT LTD

Organisaatiotyyppi: Pieni yritys

Y-tunnus: 1615982-5

Jakeluosoite: PL 144

Puhelinnumero: 0207789567

Postinumero: 67101

Postitoimipaikka: KOKKOLA

WWW-osoite: www.raisoft.com

Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Boholm Johan

Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: CKO/Omistaja

Yhteyshenkilön sähköpostisoite: johan.boholm(at)raisoft.com

Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358 40 718 9566

Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:

3 Suunnitelman mukainen tiivistelmä toteutuksesta

Smart Break -työhyvinvointi/taukoliikuntasovelluksen viennin edistämistä Ruotsissa, USA:ssa ja Kanadassa. Hankkeen aikana teetämme markkina-analyysi valituille markkinoille sekä markkinakohtainen myynti- ja markkinointistrategia. Hankkeen tavoite on löytää sopivat kumppanit/jälleenmyyjät valituille markkinoille sekä kasvattaa Smart Break -sovelluksen kansainvälistä myyntiä.

4 Hankkeen kohderyhmät

4.1 Varsinaiset kohderyhmät

4.2 Välilliset kohderyhmät

5 Projektin julkinen rahoitus, euroa

Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 89 650

Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 70 448

Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 89 650

Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 70 448

6 Maantieteellinen kohdealue

Maakunnat: Keski-Pohjanmaa

Seutukunnat: Kokkolan

Kunnat: Kokkola

Toteutuspaikan osoite, jos hanke toteutetaan yhdessä paikassa

Jakeluosoite: Vaasantie 6

Postinumero: 67100

Postitoimipaikka: KOKKOLA

7 Hakemusvaiheessa ilmoitettavat arviot hankekohtaisista seurantiedoista

7.1 Uusien työpaikkojen määrä (kysytään vain erityistavoitteisiin 1.1, 2.1 ja 3.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 2, joihin työllistyvät naiset 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 2.00, joihin työllistyvät naiset 1.00

7.2 Uusien yritysten määrä (kysytään vain erityistavoitteeseen 1.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00

8 Horisontaaliset periaatteet

8.1 Sukupuolten tasa-arvo

Hankkeessa on tehty toimintaympäristön analyysi sukupuolinäkökulmasta: Ei
Raisoft tekee jatkuvasti työtä tasa-arvon edistämiseksi, tämän projektin vaikutusta arvioidaan jo olemassa olevien suunnitelmien sisällä.
Sukupuolinäkökulma on huomioitu hankkeen toiminnassa (valtavirtaistaminen): Ei
Raisoft tekee jatkuvasti työtä tasa-arvon edistämiseksi, tämän projektin vaikutusta arvioidaan jo olemassa olevien suunnitelmien sisällä.
Hankkeen päätavoite on sukupuolten tasa-arvon edistäminen: Ei
Tasa-arvoista kohtelua on Raisoftin perusarvoja, mutta projektin päätavoitteet ovat muualla.

8.2 Kestävä kehitys

VälitönVälillinen
Ekologinen kestävyys
Luonnonvarojen käytön kestävyys 0 0
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen 0 0
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus 0 0
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) 0 0
Natura 2000 -ohjelman kohteet 0 0
Taloudellinen kestävyys
Materiaalit ja jätteet 0 0
Uusiutuvien energialähteiden käyttö 0 0
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen 0 0
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen 0 0
Liikkuminen ja logistiikka 0 0
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus
Hyvinvoinnin edistäminen 0 0
Tasa-arvon edistäminen 0 0
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus 0 0
Kulttuuriympäristö 0 0
Ympäristöosaaminen 0 0

9 Loppuraportin tiivistelmä

Oy Raisoft har utvecklat Smart Break som är en molnbaserad mjukvara för rörelse och välbefinnandet på arbetsplatsen. Målet för projektet var att hitta de rätta målgrupperna för marknadsföring, distribution och försäljning av produkten, dessa mål uppnåddes.