Hankekoodi: A74057
Hankkeen nimi: CSE Entertainment kansainvälisille markkinoille
Toimintalinja: 2. Uusimman tiedon ja osaamisen tuottaminen ja hyödyntäminen
Erityistavoite: 5.1. Yritysten innovaatiotoiminnan vahvistaminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 21.2.2018 ja päättyy 30.9.2019
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Pohjois-Pohjanmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: CSE SIMULATION OY
Organisaatiotyyppi: Pieni yritys
Y-tunnus: 2497601-6
Jakeluosoite: Kauppakatu 25c
Puhelinnumero: +358443830247
Postinumero: 87100
Postitoimipaikka: KAJAANI
WWW-osoite: Kajaani
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Veli-Matti Nurkkala
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: toimitusjohtaja
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: veli-matti(at)cse-entertainment.com
Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358443830247
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Tavoitteena on kehittää CSE:n tuotteita uusille kohderyhmille kv-markkinoille sekä parantaa kansainvälistymisen valmiuksia, jotta voidaan vakiinnuttaa merkittävä asema kansainvälisenä exergaming-tuotteiden tarjoajana valituilla markkina-alueilla. Hankkeen avulla kehitetään uudenlainen ryhmäliikuntatuote ja sen liiketoimintamalli. Hankkeen toisena kohteena on exergaming-sisällön kehittäminen pienille lapsille.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 83 470
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 82 501
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 83 470
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 82 501
Maakunnat: Kainuu
Seutukunnat: Kajaanin
Kunnat: Kajaani
Jakeluosoite: Kauppakatu 25c
Postinumero: 87100
Postitoimipaikka: KAJAANI
Suunniteltu: 0, joihin työllistyvät naiset 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin | ||
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin | ||
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin | ||
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin | ||
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin | ||
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin | ||
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin | ||
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 2 | 3 |
Uusia työpaikkoja | ||
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 3 | 3 |
Suunnitellaan uusia ohjelmistoja ja pelejä | ||
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin | ||
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 0 | 0 |
Tuotteet liittyvät fyysisen aktiivisuuden lisäämiseen ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen | ||
Tasa-arvon edistäminen | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin | ||
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin | ||
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin | ||
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
Ei liity hankkeen tavoitteisiin |
Hankkeessa kehitettiin liikuntapelituotteita uusille kohderyhmille kv-markkinoille, kehitettiin yrityksen ensimmäinen ryhmäliikuntatuote, parannettiin tuotekehitys- ja tuotantoprosesseja sekä yrityksen kansainvälistymisen valmiuksia.