Project code: A75974
Project name: For International Exergaming Markets from Kainuu
Policy: 1. Competitiveness of SMEs
Specific objective: 2.1. Promoting the growth and expansion abroad of SMEs
Planned completion time: Start 6.1.2020 and end 31.5.2021
Operational status: Ended
Responsible authority: Centre for Economic Development, Transport and the Environment North Ostrobothnia
Official name of the applicant: CSE SIMULATION OY
Organisation type: Small enterprise
Business ID: 2497601-6
Street: Kauppakatu 25
Telephone number: +358 044 3830247
Postal code: 87100
City/town: KAJAANI
Website: www.cse.fitness
Project contact person's name: Ottavainen-Nurkkala Kaisa
Contact person's position in the organisation: kehitysjohtaja
Contact person’s email address: kaisa(at)cse-entertainment.com
Contact person's phone number: 0443830249
Number of applicants or subsidy transfer:
In the project company will develop their business model, market knowledge and the grouptraining product.
EU and State funding granted: 51 480
EU and State funding used: 51 480
Planned public funding (total): 51 480
Planned public funding used (total): 51 480
Regions: Kainuu
Subregions: Kajaani
Municipalities: Kajaani
Street: Kauppakatu 25 C
Postal code: 87100
City/town: KAJAANI
Planned: 3, in which women are employed 0
Completed according to monitoring information: 1.00, in which women are employed 0.00
Planned: 0, which are founded by women 0
Completed according to monitoring information: 0.00, which are founded by women 0.00
Direct | Indirect | |
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 4 | 8 |
Turvataan yrityksen kasvua ja liiketoimintamahdollisuuksia Kainuussa | ||
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 5 | 8 |
Suunnitellaan uusia ohjelmistoja ja palveluja | ||
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 0 |
Hyvinvoinnin edistäminen | 4 | 8 |
Liikunnalliset pelit lisäävät fyysistä ja sosiaalista hyvinvointia, tuotteilla on paljon päivittäisiä käyttäjiä | ||
Tasa-arvon edistäminen | 2 | 3 |
Yrityksen asiakkaina on myös julkisia toimijoita (mm. kouluja, kirjastoja, nuorisotiloja), jolloin niiden käyttö on mahdollista esim. sosioekonomisesta tilanteesta huolimatta | ||
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 2 | 3 |
Yrityksen asiakkaina on myös julkisia toimijoita (mm. kouluja, kirjastoja, nuorisotiloja), jolloin niiden käyttö on mahdollista esim. sosioekonomisesta tilanteesta huolimatta | ||
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
In the project company developed their fitness gaming product, a new type of business model and improved their market knowledge in selected customer segments and geographical areas.