Euroopan unioni Vipuvoimaa EU:lta

Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) rahoittaman hankkeen kuvaus

1 Hanke

Hankekoodi: A78398

Hankkeen nimi: Proximi.io kansainvälisen kasvun projekti

Toimintalinja: 8. REACT-EU:n EAKR-toimenpiteet

Erityistavoite: 12.1. Pk-yritystoiminnan vahvistaminen erityisesti digitalisaation ja vihreän talouden näkökulmasta

Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 30.9.2021 ja päättyy 31.12.2023

Toiminnan tila: Toiminta päättynyt

Vastuuviranomainen: Hämeen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus

2 Hakijan perustiedot

Hakijan virallinen nimi: NAVTURE APPS OY

Organisaatiotyyppi: Mikroyritys

Y-tunnus: 2609532-7

Jakeluosoite: Hämeentie 31

Puhelinnumero: +358403533131

Postinumero: 00500

Postitoimipaikka: HELSINKI

WWW-osoite: https://proximi.io/

Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Koskiola Annina

Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Toimitusjohtaja

Yhteyshenkilön sähköpostisoite: annina.koskiola(at)proximi.io

Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358403533131

Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:

3 Suunnitelman mukainen tiivistelmä toteutuksesta

Proximi.io-alustalle haetaan kansainvälistä kasvua kansainvälisten kumppaniverkoston rakennuksen ja avainasiakkaiden lähestymisen kautta. Projektissa keskitytään uusien kumppanien ja avainasiakkaiden identifiointiin ja lähestymiseen, sekä tuotteen räätälöintiin näille markkinoille sopivaksi.

4 Hankkeen kohderyhmät

4.1 Varsinaiset kohderyhmät

4.2 Välilliset kohderyhmät

5 Projektin julkinen rahoitus, euroa

Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 46 050

Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 6 400

Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 46 050

Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 6 400

6 Maantieteellinen kohdealue

Maakunnat: Uusimaa

Seutukunnat: Helsingin

Kunnat: Helsinki

Toteutuspaikan osoite, jos hanke toteutetaan yhdessä paikassa

Jakeluosoite: Lapinlahdenkatu 16/2

Postinumero: 00180

Postitoimipaikka: HELSINKI

7 Hakemusvaiheessa ilmoitettavat arviot hankekohtaisista seurantiedoista

7.1 Uusien työpaikkojen määrä (kysytään vain erityistavoitteisiin 1.1, 2.1 ja 3.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joihin työllistyvät naiset 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00

7.2 Uusien yritysten määrä (kysytään vain erityistavoitteeseen 1.1 kuuluvissa hankkeissa)

Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0

Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00

8 Horisontaaliset periaatteet

8.1 Sukupuolten tasa-arvo

Hankkeessa on tehty toimintaympäristön analyysi sukupuolinäkökulmasta: Ei
Yrityksen henkilöstöstä on jo suurin osa naisia. Mukaanlukien toimitusjohtaja, joka on nainen.
Sukupuolinäkökulma on huomioitu hankkeen toiminnassa (valtavirtaistaminen): Ei
Sama kuin edellä
Hankkeen päätavoite on sukupuolten tasa-arvon edistäminen: Ei
Hankkeen sivullisina vaikutuksina saattaa olla sukupuolten tasa-arvon edistäminen, mutta se ei ole hankkeen päätavoite.

8.2 Kestävä kehitys

VälitönVälillinen
Ekologinen kestävyys
Luonnonvarojen käytön kestävyys 0 0
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen 0 0
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus 0 0
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) 0 0
Natura 2000 -ohjelman kohteet 0 0
Taloudellinen kestävyys
Materiaalit ja jätteet 0 0
Uusiutuvien energialähteiden käyttö 0 0
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen 0 0
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen 0 0
Liikkuminen ja logistiikka 0 0
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus
Hyvinvoinnin edistäminen 7 8
Yksi tuotteemme tärkeimmistä ominaisuuksista on saavutettava navigointi (esim. pyörätuoleille sopivat reitit ja näkörajoitteisille sopiva ääniohjeistus). Näiden ominaisuuksien avulla voidaan huomattavasti parantaa erilaisten käyttäjäryhmien itsenäistä liikkumista julkisilla paikoilla.
Tasa-arvon edistäminen 7 8
Sama kuin edellä
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus 7 8
Sama kuin edellä
Kulttuuriympäristö 0 0
Ympäristöosaaminen 0 0

9 Loppuraportin tiivistelmä

Proximi.io-alustalle haettiin kansainvälistä kasvua kansainvälisten kumppaniverkoston rakennuksen ja avainasiakkaiden lähestymisen kautta. Hankkeessa keskityttiin uusien kumppanien ja avainasiakkaiden identifiointiin ja lähestymiseen, sekä tuotteen räätälöintiin näille markkinoille sopivaksi. Hankeen myötä osallistuimme useille kansainvälisille messuille kohdemarkkinoilla, vietimme aikaa kohdemarkkinoilla markkinakartoitusta tehden, sekä tapasimme lukuisia potentiaalisia avainasiakkaita ja yhteistyökumppaneita.